Fermis Játék

A fantázia világa!

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Honnan látogatják az oldalt
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Terepasztalos stratégiai hadijáték könyvek (wargame)

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 
Szerep- és társasjáték könyvek

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 

 

 
Ingyen letölthető könyvek és újságok

A borítóra kattintva lehet letölteni a könyveket.

 

 

 

Partner oldalak

A szövegre kattintva lehet megtekinteni az oldalakat. 

Fermis Játék a facebookon

 

E-book Könyvház és Kiadó

 

123RF

Stock Photos from 123RF Stock Photos from 123RF

 

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Reklám

 

 

 

Előkészületben lévő könyvek

 

Mesélők Könyve

Hunnia 3

Arszon Világa 2

 

Megosztás

 
Reklám

Vámpírok és Vérfarkasok

 
Fórum
Fórumok : Fermis Játék Fórumok: 

Témák: Hozzászólás (Utolsó)
Hunnia példajáték

Három fő játszik. Egy kaland mester és két játékos. A karakterlap kitöltésével kezdenek. 1 játékos Hajdú megyét választotta. 2 játékos Arad megyét választotta első birtokként. A kezdeti 50 aranyat, 2000 lakost és a 3 várost beírják a karakterlapon a megfelelő mezőkbe. Mindegyik játékos választ megának államformát és vallást. 1 játékos az abszolút monarchiát választotta magának a vallás pedig a kereszténység. 2 játékos népköztársaságot hozott létre és az Ateista nézetett vallja. Mind a két játékos elnevezte a három városát tetszése szerint és ezeket is beírták a karakterlap megfelelő rovatába. Kidobják 6 oldalú dobókockával a birtok ÉP. 1 játékos 2 dobott így az ő birtok élet pontja 100 lett. A 2 játékos 4 dobott így az ő birtok élet pontja 200 lett. Ezek után mind a két játékos kidobja 6 oldalú dobókocka segítségével, hogy mi lesz a küldetésük a játékban. 1 játékos 3 dobot az ő küldetése: A munkanélküliség ne haladja meg az 50%-ot. Adó 30% legyen 2000 fő tajvani lakos. Érd el a 30 000 lakosság számot. Foglalj el 6 délvidéki megyét és 5 erdélyi megyét. A 2 játékos 5 dobott így az ő küldetése: Foglalj el 6 közép Magyarországi megyét és építs 10 gyárat. A munkanélküliség ne haladja meg az 50%-ot. Adó 40% legyen 2000 fő máltai lakos Érd el a 25 000 lakosság számot.

Kezdetét veszi a játék. 1 játékos elsőre 6 dobot így beléphet, az 1 mezőre ezen a mezőn szerencse kártyát kell húzni. A szerencse kártya tartalma: Születés + 2000 fő tehát az 1 játékos összlakosság száma 4000 fő lett. A 2 játékosnak nem sikerült 6-os dobni így ő még nem kezdheti a játékot. Az 1 játékos 4 dobott így az ötös mezőre lép. Itt kereskedni tud. Megnézi a gyártás és kereskedelem lapot és vásárol egy csirke farmot 3 aranyért. Egy farmon 100 ember dolgozik, így a munkanélküliek száma 3900 főre változik. A karakter lapon a gazdaság rovatba beírja a csirke farmot. A 2 játékoson a sor sikerült 6 dobnia, így az 1 mezőre léphet. A KM közli az 1 játékossal, hogy Tírísz nevű városát földrengés rázta meg. Az anyagi kár 5 arany. Az áldozatok száma pedig ötszáz fő (tehát az 1 játékos lakosság száma 3500 főre esik vissza). Az 1 játékoson a sor, 4 dob a kockával. Így a 9 számú mezőre lép, ahol kereskedni és fegyvert vásárolni tud. Vesz egy gépfegyveres századot 5 aranyért. (így a munkanélküliek száma 3300 főre változik, mivel száz ember dolgozik már a csirke farmon és most sorozott be száz embert katonának) így már kétszáz lakosának tudott munkát adni. A hadsereg aktuális ereje rovatba beírja a serege értékeit. TÉ: 20 VÉ: 40 ÉP: 10 a kereszténység + 20 VÉ módosított ad, tehát a hadsereg aktuális ereje: TÉ: 20 VÉ: 60 ÉP: 10. A 2 játékoson a sor. 2 dobot a kockával így a 3 számú mezőre lép. Itt szerencse kártyát kell húznia, illetve kereskedni és fegyvert vásárolni is tud. A szerencsekártya tartalma: Jutalom 5 kazak honvéd század csatlakozik hozzád.(tehát 500 embernek ezzel lett munkája. A hadsereg értéke 5 x TÉ: 30 VÉ: 40 ÉP: 10) A 2 játékos aktuális hadereje TÉ: 150 VÉ: 200 ÉP: 50. Plusz a vallásért járó módosító + 10 TÉ (ateista). Így a támadó érték 160–ra növekszik. 2 játékos kereskedni is akar, de ő egy olyan farmot akar csinálni ami, nem szerepel a gyártás és kereskedelem listán. Ő egy barnamedve farmot (ahol medvéket tenyésztenek majd) akar létrehozni. A KM közli vele, hogy próbát kell dobnia egy 6 oldalú dobó kockával. Ha 1-3 között dob, akkor idén nem építheti meg a medve farmot, ha 3-6 között dob, akkor igen. A játékos 5 dobott, így megépíthette a farmot ahol ismételten 100 ember dolgozik. A 2 játékos nem akar most mást csinálni így az 1 játékos következik. Az 1 játékos 6 dobot. A 15 mezőre lép és húz egy szerencse kártyát. A kártya tartalma: Fagykárok - 10 % termelés ebben az évben (ez azt jelenti, hogy minden bevételedből 10% le kell vonni). A KM megossza a legújabb híreket a játékosokkal. Bács – Bodrog, Torontál és Temes megye katonai szövetségre lépet egymással (ez ugye azt jelenti, hogy ha valamelyik játékos megtámadná az említett megyék egyikét, akkor a 3 birtok egyesült seregét kell legyőznie). A 2 játékos következik: 4 dobot a kockával. Így a 7 mezőre lép. Itt kereskedni lehet (ha akar). Nem tesz most semmit így az 1 játékoson a sor. A kockával 2 dobot így a 17 mezőre lép. Itt fegyvereket tudd vásárolni. Vessz 10 páncéltörő századot. Így újabb 1000 embernek munkát biztosítót. A hadsereg aktuális erejét össze kell adni az új értékekkel. Tehát: TÉ: 20 VÉ: 60 ÉP: 10. + 10x TÉ: 80 VÉ: 120 ÉP: 15 = TÉ: 820 VÉ: 1260 ÉP: 160 Hadat üzen Szerém megyének. Megnézi az ellenség ereje lapot és dob a kockával, 4 dobott az ellenség TÉ: 400 VÉ: 800 ÉP: 20. Mivel magasabb a támadó értéke 820, mint az ellenség védőértéke 800, így tudd sebzést dobni. 2db k6 kockával dob. 12 sikerült dobnia. Így az ellenség élet pontja 20–ról 8-ra esik. Az ellenfél nem tud sebezni, mert az ő támadó értéke alacsonyabb, mint az 1 játékos védő értéke. A játékos beírja a karakterlap megfelelő rovatába, hogy kivel áll háborúban. A 2 játékos következik. 4 dobot így 11 mezőre lép. Közli a KM, hogy kémközpontot akar létrehozni.(ahol kémeket tud majd képezni) Próbát kell dobnia k6 kockával. 6 sikerült dobni (tehát megtudja építeni azt, amit akart). A KM közli a játékossal hogy most egy k6 kockával dobja ki az épület építési költségét. Amennyit dob annyi aranyat kell fizetni. 2 dobot így 2 arany koronát fizet. Beírja az épületet az egyéb rovatban a karakter lapon. Az 1 játékos jön. Folytatja a támadást Szerém ellen. 2 k6 sebzést dob. 8 sikerül dobni így az ÉP 0 –ra eset. Sikerült elfoglalnia a megyét. Így már két saját birtokkal rendelkezik. Beírja a karakterlap Birtok nevű rovatába az, hogy Szerém. Majd dob a kockával 3 dobot így a 20 mezőre lép. Itt húz egy szerencse kártyát. A kártya tartalma: Jutalom + 10 Arany. Beírja a plusz összeget a karakter lapba. A 2 játékoson a sor. 3 dobott a kockával így a 14 mezőre lép. Közli a KM, hogy kémeket akar küldeni Békés megyébe, hogy katonai információt szerezzen.(tehát menyi az ellenség támadó és védő értéke) A KM közli vele, hogy a következő körben írásban fogja megkapni a jelentést arról, hogy a kémei milyen sikerrel jártak. (azért írásban, hogy a többi játékos értelem szerűen ne tudja, hogy a 2 játékos kémei milyen infókat szereztek meg). Ez ugye másra nem tartozik. Az 1 játékos következik. 3 dobott így a 23 mezőre lép. Arad megye a 2 játékos birtoka. 2 játékos a mindenkori vám összegét 5 arany koronában határozta meg.(tehát mindenkinek minden alkalommal, amikor 2 játékos bármelyik birtokára lép 5 aranyat kell fizetnie). 1 játékos ki is fizeti a vámot. Itt kereskedni lehet, de most nem szeretne venni vagy eladni semmit. 2 játékos következik. 6 dobot így a 19 mezőre lép. A KM átadja a jelentést Békés megyével kapcsolatban. Jelentés tartalma: TÉ: 8000 VÉ: 16000 ÉP: 200 Békés megye jelenleg nem áll katonai szövetségben más birtokokkal. 2 játékos hadereje még gyenge ezért most letesz Békés megye ellen irányuló katonai csapásról. Remélem eddig érthető volt a példa játék, ha bármi kérdésed lenne, a játékkal kapcsolatban-e-mailben tedd fel a kérdéseidet. Ugorjunk most egy kicsit az időben. Nézünk, meg mi történik minden év (kör) végén a játékban. A játék táblán a 70. mező az utolsó. Ha egy játékos áthalad Ung megyén véget ért számára egy kör. Így ki kell dobni az év végi termelést adót stb. Év végére 1 játékos rendelkezik például: 3db csirkefarm, 1db kamion gyár k10 kidobjuk most, hogy a gyárak farmok mennyit termeltek gyártottak stb. 1 csirkefarmra dobtál 5. 100 szorzót használunk, tehát eddig van 500 db csirkéd eladásra. 2 csirkefarm 7 = 700 db csirke 3 csirkefarm 2 = 200 db csirke. összesen van 1400 db csirkéd. Ezt beírod a karakterlapon a raktár rovatba. Kamiongyár dobtál 6. Ez azt jelenti, hogy 6 db kamionod van eladásra. Ezt is beírod a raktár rovatba. Az eladási árakat a gyártás és kereskedelem listán találod. Az adó mértéke a küldetésben szerepel. Jelen esetben az adó 30% 2db k10 kockával dobunk. Mindig a kisebb szem lesz a tízes helyi érték helyén a nagyobb pedig az egyes helyi érték helyén. Tehát ha 6 és 8 dobtál az = 68. 68 ezüst koronának a 30% kapod meg. A többi pénzt az á

1 (2016.08.20.)

 
Néhány hely ahol megtalálhatók a könyveim
 
Üdvözlés

 
Óra
 
Vendégek
Indulás: 2012-11-15
 
Szerepjáték könyvek
Megosztás

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 
Szerepjáték paródiák és első sorban gyerekeknek ajánlott könyvek

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 
Egyéb könyvek

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 

 
ADOBE ACROBAT READER letöltés

 

Adobe Acrobat Reader letöltés PDF formátumokhoz.

 

 

 

Stock Photos from 123RF Stock Photos from 123RF

 
Makett áruházak (ajánlás)
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak